.

Den lilla listan

Vad har du på dig?
Mörkblåa jeans, vit tjocktröja med hipstertryck och röda docs.

Hur mår du?
Bra, ont i halsen men sånt hör väl till hösten?

Vad önskar du just nu?
Att jag hade pengar, egen lägenhet och att jag bodde i Berlin. (surprise?)

Vad har du ätit idag?
Frukost- två surdegsmackor gjorda på råg med ost och skinka plus en stor kopp honungsvatten.
Ikväll ska jag dock äta fet Thanksgivingmiddag. gaah

Vad ska du göra imorgon?
Spendera förmiddagen med att sjunga julsånger med kören på "okänd lokal".
Eftermiddagen och kvällen resulterar nog i att sova så mycket jag bara kan.

Och på onsdag?
LILLÖRDAG! Ska nog på Beyond Retros 7års kalas.

Vem saknar du?
Pappa.

Senaste köp?
Ingredienser till chokladkorv, som för övrigt är den godaste desserten/bakverket som finns. Låter skumt, men är så himla himla gott!

Vad skrattade du senast åt?
Hedvig, och egentligen inte åt, utan med. Jag skrattade med Hedvig.

Vem sov du med senast?
Hedvig.

Vad läser du just nu?
The glass Castle. Som jag tidigare nämnt så är det min absoluta favoritbok!

Senast sedda film?
Ice Age 3......................

Vilken svordom använder du mest?
 Jag använder aldrig svordomar, vem gör det liksom?....eh

Vem var den senaste som ringde dig?
Malin Hem

Dina tre senast inkomna sms?
1. Chi: Chokladkorviiiiiiiii
2. Hedvig: JA BABIES
3. Casper: Åh en hipster fick inspiration av mig! Amazeballs!

Vad stod de i ditt senaste skickade sms?
"Gonatt" , dryg som alltid.


Vilken är din favoritfrukt?
VATTENMELON

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Edward Cullen (Robert Pattinson) och Sheldon från The Big Bang Theory,

Vad är du rädd för?
Mörker och att vara ensam i källaren / tvättstugan.

Blir du lätt svartsjuk?
Ibland, ibland inte

Din favoritkaraktär ur en serie?
Amanda ur Ugly Betty

Vem skrev senast åt dig i facebookchatten?
Ahmet

Vilket språk hade du velat lära dig?
Flytande Finska, och inte vara kvar på den dagisnivå jag ligger på. Tyska också, kan va bra att kunna om man bor där liksom.

Vart vill du åka just nu?
Berlin på påsken och efter skolan. Finland över julen. Thailand över våren, ja typ de.

Vad önskar du dig i födelsedagspresent?
Pengar för att ha råd med allt!!!!!!!!

3 kommentarer:

  1. Du har inte sett någon film sen vi såg på Ice Age på sommaren ?!!

    SvaraRadera
  2. Det finns väl ingen Ted i The Big Bang Theory?

    SvaraRadera
  3. JAG HATAR ORDET AMAZEBALLS AAAAAAAAAAAH PANIK. att din bror använder det ordet stör mig mer än att du skriver att du saknar din pappa och inte mig </3

    SvaraRadera