.

Framtiden

Okej.
De senaste inläggen har handlat mycket om nutid och dåtid, men inget om framtiden (typ). Vad har jag för planer inför veckan, slutet av året eller ja efter studenten? Tror inte ens gud vet. Men för att försöka strukturera upp det för mig själv så följer en slags sammanfattning av min framtid. 

I veckan tänkte jag tvinga mig igenom skolan. Som ni kanske märkt har jag inte en särskilt positiv syn på skolan. Ska göra läxor hit och dit och plugga, ah kommer inte sakna skolan. På onsdag ska jag dock ut och fira Malin för att hon äntligen är vuxen. Tänkte bli ganska så jättefull. 

Innan det kommande året ska jag besöka mitt urland Finland. Yep, är inte mer spännande än så. Hälsa på släkten, fira jul och kanske göra nått kul. Tänkte även lära mig att bli mer casual. Bara en sådan grej, skönt mål liksom. 

Under kommande år finns det så himla mycket jag vill/tänker/ska göra! ÅH! På sportlovet ska jag eventuellt hälsa på min pappa som befinner sig på andra sidan jorden. Påsken är eventuellt tillägnad Berlin, min älskling. Här någonstans ska projektarbetet in, vilket känns stressigt. Efter det lär man räkna dagarna till studenten och nittonårsdagen. Därefter blir det att resa omkring i Europa i bland annat Tyskland, Tjeckien och Österrike. Vet inte riktigt var jag kommer vara men det lär bli superkul! Efter det bär det av på festival, och ja, det blir Emmaboda igen. Kan spoila det redan nu. Alla som vill utomlands eller till peace and love, nej tack. Inte för stort, för lökigt och helt enkelt bäst. Hoppas på mycket jobb sommaren 2013 till början av 2014 då jag har som mål att fly landet och helt enkelt flytta till Berlin. Vet inte hur det blir med studier, det är ett pågående projekt det där med min framtid. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar