.

Q//A


Jag skriver sällan långa utläggningar och formulerar mig ofta kort här på bloggen. I själva verket är jag en person vars mun går i ett, så länge det är något jag faktiskt tycker om. Jag är även en extremt bra lyssnare. Något jag gillar att prata om är mig själv, och inte för att jag är någon egocentrisk idiot, utan för att jag finner mig själv vara ganska intressant, och att prata om sig själv är en bra grej att göra för att lära känna sig själv. Har upptäckt att mina bästa vänner lätt kan sitta i timmar och bara prata, vilket gör att man lär känna sig själv bättre samtidigt som man lär känna sin vän mer. Förut var min inställning till folk som träffades och bara pratade ungefär såhär:

men efter att faktiskt blivit mer blödig, och pratat om allt mellan himmel och jord, har jag insett att jag egentligen är som tidigare nämnt ganska bra på att prata och att lyssna. Så nu ger jag er chansen att fråga saker ni annars inte vågat fråga. Nu när det är nytt år, snart går ut gymnasiet, resor, tips, kläder, musik och allt liknande. Fråga på, ingen fråga är för dum, typ. Håller som tidigare alla frågor dolda tills det är dags att svara på dom, vilket gör att ni kan fråga precis vad ni vill. BLIR SÅ HÄR GLAD AV ERA FRÅGOR!



2 kommentarer:

  1. Kan inte komma på några frågor men eftersom jag inte lämnat en kommentar tidigare här så kanske nu är rätt tillfälle. så, du är väldigt fin, likaså din blogg. fortsätt så.

    SvaraRadera