.

Sven Marquardt // 2.35:1

igår var jag och malin på vernissagefesten för Sven Marquardt, som ställer ut på berns nu i tre månader. vi gick omkring och kollade på alla fotografier och planerade kommande projekt, drack välkomstdrinkar och åt olika sorters sushi som servitörer gick omkring och snällt bjöd på.
eftersom att jag kollat på svens foton från det att jag var i berlin så hade jag redan utvalda favoriter. efter några välkomsdrinkar och stor hjälp/pepp av malin så vågade jag mig fram till honom och så stod vi och pratade en kort stund om hans fotografier.


vi dansade så mycket vi bara kunde och träningsvärken morgonen efter var ett faktum. inte nog med att vi dansade som galningar, vi sprang upp och ner mellan terassen för att ta luft, salongen för att skriksjunga till "i'm every woman" och galleriet. eftersom att sven även jobbar i dörren på berghain i berlin så spelade housing dj:s därifrån på klubben. marcel fengler, boris och tama sumo som jag lyckades trycka mig fram till dj-båset och ta en bild på.
nu ska jag iväg till malin och drika kaffe och läka. hoppas ni har en toppenhelg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar