.

Jag och Nette

jag och min kusin nette genom fyra instagrambilder varav tre är snodda från min bror som nu har åkt till thailand och inte kan göra något åt det. heh. de tre första bilderna är från när jag var i finland över julen och den sista är ifrån gårdagen.

jag och nette gick omkring på stan och träffade hedvig bland annat. sen åkte vi hem och åt sushi för att sedan ta oss till malin som bjöd på kvällsfika. när klockan blev lite mer begav vi oss till söder för att dricka öl och dansa.

1 kommentar:

  1. Hej algård! Jag ska åka till Berlin i slutet av April och då du verkar vara
    rätt erfaren turist i staden undrar jag tre saker:
    1. Ska man bo i Friedrichain, Kreuzberg eller Prenlauzerberg? Funderar
    starkt på Friedrich då det ligger i mitten av de två andra plus att det är rätt mysigt där. Men jag vet inte så mycket egentligen, vart har du bott där och vad rekommenderar du?
    2. Hur fan kommer man in på Berghain? Går det äns om man bara är 18 år (94a)? Kan du inte skriva en liten guide på hur man ska bete sig i kön/inte bete sig för att inte riskera kö i en timme som avslutas med ett NEIN.
    3. På vilka barer/klubbar är det störst chans att få hångla med unga vackra kreativa människor?
    Puss på dig och din fina blogg, ser fram emot svar!

    SvaraRadera