.

5 SAKER

I brist på annat så har jag svarat på lite frågor som jag snodde från Hanna

Upprör dig:
1. Lärare som tror att man endast har deras ämne i skolan.
2. Folk med tunnelseende på gator som stöter in i en hårt som fan om man inte väjer.
3. När folk inte vet hur man använder "ju" och "desto" korrekt. 
4. GEMA-lagen!
5. Trångsynta idioter.

Gör dig glad:
1. Meddelanden som får hjärtat att hoppa till.
2. Det faktum att jag dagligen får bekräftat att jag har vänner och familj som bryr sig om mig.
3. Berlin. (wow nähä?)
4. Allt som har med den kommande sommaren att göra! Studenten, festival, bussa omkring i Europa!
5. "Studiedagar" och sovmorgon.

Du älskar:
1. Att fotografera.
2. Sjunga och spela piano.
3. Avocado!
4. Sommarnätter.
5. Mah friendz and family. 

Låtar du lyssnar på mycket för tillfället:
1. Tarantula - Pleasurekraft
2. Maybes (Live at Berghain) - Mount Kimbie
3. Algoreal - Gary Beck
4. I Was Here - Beyoncé
5. Teenage Dream - Katy Perry (guilty pleasure!)

Du gjort idag:
1. Sovit för lite.
2. Häckat i skolkafeterian pga 4,5 timmars håltimme.
3. Jobbat, för att sedan inse att jag hade för mycket feber och hostade för mkt för att fortsätta.
4. Pluggat filosofi.
5. Hoppats på att omöjliga (läs underbara) saker kommer hända mig.

aight? nått ni håller med / inte håller med om? (-:

1 kommentar:

  1. Hej, jag håller med om Berlin! Ska till Berghain i detta nu!

    SvaraRadera