.

Klassens Södra Latinare





igår hade jag skiva med tema CD och jag var utklädd till jedward. tanken var att min tvillingbror skulle varit "den andra" (vem det nu än är?) men olyckligtvis hade han skiva samma kväll. folk höll fina tal och vi dansade länge tills jag och hedvig hoppade in i en taxi från slakthuset till medis för att somna i hennes säng till tvserier.

idag tog jag lite ledigt och klär mig i bekväma kläder. ska snart iväg på möte och senare till moderna museet för att kolla på en performance som bella, elina och sean håller i.

Allt är rätt. Hjärtat sitter på rätta stället, du vet vad som krävs. Du vet hur en klär sig. Du vet att en inte behöver plugga för att vara intelligent. Du vet att en inte ler på sociala medier. Du vet hur man kommer in på Berghain utan minsta ansträngning. Du är idealet. Du är perfektion! 
- Klassens Södra Latinare.

på riktigt, dör på motiveringen, började typ gråta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar