.

Hejdå Erica




Idag var vi ett gäng som tog farväl av Erica, som flyttar till London på tisdag. Crazy vad folk försvinner och blir allt mer självständiga. Efter att ha kramat och pussat på henne och sedan tvingat mig upp från den mjuka filten i Hagaparken insåg jag att min bakfylla inte skulle komma att samarbeta, så jag tog mig hem och har druckit en liter apelsinjuice och lyssnat på lite nya LP-skivor jag handlat på Fade.

Samtidig packar jag inför Emmabodafestivalen, då jag imorgon ska sova över hos Hedvig eftersom att vi åker tillsammans dit + hon bor närmre TCentralen vilket är värt när man ska upp tidigt med packning. Jag, Hedvig och Henrietta kommer glida i första klass till och från Rasslebygd, och om nån bloggläsare alt. instafollower vill så är det bara att säga hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar