.

Jobba för KTH


En av fördelarna med att känna Henrietta var att i torsdags, dagen efter Fridas farvälfest, få jobba för KTH ute på Arlanda. Vi tog emot studenter från hela världen som ska plugga på KTH, och när vi inte gjorde det kollade vi på flygplan som skulle lyfta mot Berlin, åt gratis mat och njöt av luftkonditionering. Dock lite pinigt när folk frågade vad jag vi läste och vi tvingades erkänna att vi varken pluggade för stunden, och när väl studierna skulle sätta igång skulle detta ske på SU.
Efter att ha jobbat åkte vi med sista KTHbussen in till campus för att ta tunnelbanan till söder där vi mötte upp Hevin och Joella för att dricka öl. Mmmm Öl.

Idag har jag stressat upp mig över mitt schema som jag nu fått se inför min skolstart, har städat rummet samtidigt som jag lyssnat igenom mina tio favoritvinyler. Städar och plockar undan i köket och vardagsrummet då vi nästa vecka ska renovera och bygga om, ett projekt som kommer leda till take away- och mikromat i tre veckor framöver. Nice...

sista bilden är från Henriettas instagram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar