.

Lugg & Open Air


Igår när jag stod i duschen innan jag skulle möta upp Elina, Alidah, Hedvig och Ahmet för att äta middag fick jag ett psykbryt och tog kökssaxen och klippte bort synthluggen (rip). Nu sportar jag en något sned och lite ojämn pannlugg och får för första gången på länge se hur världen ser ut med två ögon. När vi käkat drog vi till WokMee för att bli upmötta av Eliot. Där drack vi vin, öl och drinkar för att sedan åka till Charlie's och dricka mer öl. Därifrån åkte jag, Elina och Eliot till Universitet och gick på ett Open Air. Medan vi dansade skrek jag ut till Elina vad det var för musikgenre vi dansade till då de som dj:ade friskt bytte genre mellan låtarna. Som gladast blev nog båda när jag skrek "techno" och svepte mitt glas med vodka och lite sprite i.

Idag blir jag illa tvungen att dö pluggdöden, fan, jag som svor att jag aldrig skulle komma tillbaka till skolångest och söndagar av plugg. Aja, livet I guess.  ¯\_(ツ)_/¯

2 kommentarer: