.

v. 42 - 43


I lördags var jag hemma hos Nora på en "välkommen hem surprise"-fest för Rebecca, som varit på vift i Latinamerika. Drack bål gjord på explorervodka och läsk, vin i plastglas och öl samtidigt som jag träffade folk jag inte träffat på länge. Hängde i ett av badrummen med Agnes, vilket känns som en typisk hemmafestgrej att göra. När festen dog drog jag till skanstull och dansade till techno och drack öl på Under Bron.

Igår var jag ledig från skolan, så jag, Casper, Hanna och Henrietta gick omkring lite på stan. Jag köpte en svart vinterrock, Casper köpte en svart hoodie och Hanna köpte svarta platåskor, som ser mycket mer chunky ut i verkligheten. Idag var jag i skolan och arbetade med green screen och suckade åt människor som jag tvingas arbeta med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar