.

Hedvig





Det här med att min bästa vän har flyttat till London känns inte alls konstigt. Det känns inte alls konstigt att inte få krama om henne och kolla på film i hennes säng. Saknar inte alls att gå ut med henne och riva stora hål i plånböckerna. Rör mig inte i ryggen att jag inte kan träffa henne när jag vill eller ringa henne och fråga vad hon gör. Saknar inte att träffa henne varje dag, saknar inte henne det minsta. (Och NEJ jag har inte sista bilden som bakgrundsbild på min iPhone)

Nu råkar det ju vara så att allt ovan är falskt. Det här med att vara stormsjuk, lyssna på musik som VI lyssnade på och kolla igenom Facebook och Photo Booth kanske inte heller är det bästa att göra i den här situationen, men låt mig, okej?

Ska sluta blöda öppet på internet nu och gå tillbaka till att dö i sängen med min munvattnande kurslitteratur, med det ännu smaskigare namnet "Applying UML and Patterns - Object Oriented Analysis and Design". Yum!....

1 kommentar: