.

Plattor




Två av mina favoritplattor för stunden är från Berghains skivbolag Ostgut Ton. Köpte dem på Hard Wax när jag var i Berlin senast, och efter att ha lyssnat sönder dem för att sedan lägga dem på hyllan ett tag, har jag nu hittat tillbaka.


Här kan du lyssna på en förkortad version av Berghain 06, med Mark Broom, Birds Two Cage och Patrick Gräser:




 Och här kan du lyssna på en förkortad version av Range EP av Marcel Dettmann:



Vill även ta tillfället i akt och tacka för att ni står ut med mig och mitt halvdana bloggande, för alla frågor ni skickat in och kul att det kommer in fler hela tiden. Har ni några synpunkter på vad ni vill se här, för jag vet inte vad ni vill se. Tycker vi får bättra lite på kommunikationen mellan oss om det här förhållandet ska hålla. Kram.


My favorite records from Ostgut Ton, bought in Berlin at Hard Wax last time I was there.
What do you wan't to see here? Let me know how we can make our relationship over the internet work even better. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar