.

19/2



Sitter och pluggar/skriver anteckningar inför tenta som jag har ikväll. Testar även att ha håret lite annorlunda, nu när luggen har blivit så lång. Velar mellan att klippa tillbaka den korta rakluggen och att spara ut till något liknande den farliga synthluggen jag hade tidigare. 

Hittade även en skjorta från COS (gömd mellan två stora koftor i min klädställning) som jag köpte i Finland när jag var där över julen. Bestämde mig för att inviga den idag. Hoppas den ger tur ikväll. Då kan den ju bli min lyckoskjorta. Lol. 

/ Studying for an exam that I have tonight. I'm also trying on a different hairdo because my bang is getting out of control. Im contemplating whether I should cut it short again or let it grow back to the sharp bang I had a while ago. 

I found a shirt i bought at COS in Helsinki when I visited my relatives over the holidays that has been unused to this day. Hope it will bring good luck when I write my exam tonight lol. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar