.

BON









Temat för releasefesten för Bon nr 66 var kärlek och lokalen var dekorerad med röda ljusslingor och blommor. Absolut serverade "kärleksrus" och mitt i allting stod bland annat jag och Clara och varvade kvällen med att dricka drinkar, bläddra i tidningen och gå två våningar upp för att ta luft. Frida sprang omkring och fotade och senare när sista drinken serverats och folk började röra sig, gick vi till en närliggande bar och sedan Berns.

Idag har jag bara tagit ikapp serier, ätit rostmackor och laddat batterierna. Försökt putsa till personliga brev och gråtit blod över Stockholms jobbsituation.

2 kommentarer:

  1. Önskar så att jag bodde i Stockholm samt var uppvuxen där, så att man hade haft sån här bra koll på grejer och kanske hade kunnat gå på dem också. Drömmen typ.

    SvaraRadera
  2. hello fan vad jag gillar din blogg!!!!!!!!1 det är en bra känsla över allt , lite vett typ

    tack tack kram

    SvaraRadera