.

05:35


Så här sliten var jag efter att ha dansat till Milton Bradley aka Alien Rain. Konstigt att tänka att senast jag dansade till honom var jag på Berghain. Hade peppat så länge att få se honom köra live, men det slutade med att jag bara såg de sista tio minuterna då jag och Clara stod och tryckte vid dj-båset på Panorama och jag glömde helt bort tiden :/ Alltså kan ibland få panik av att jag inte är i Berlin, öppna mobilen och kolla igenom bilder från senaste resan, bara för att inte börja storböla. Tragiskt.

Hela fredagskvällen var ganska spontan då planen egentligen var att sitta hemma i soffan med chips och dip, kanske kolla någon film och få sova riktigt bra. Insåg ganska snabbt att jag inte skulle klara av en hemmarsittarkväll och möter upp Alidah och Ida för att dricka vin i Vitan. När solen gått ner och vinet var slut tog jag och Alidah bussen till Riche där vi drack öl och trängdes. Helt plötsligt var klockan två och alla lampor tändes. Jahapp, skulle vi åka hem nu då? Nä, vi gick vidare till Berns och dansade, och tog sedan en promenad i morgonsolen genom Gamla stan.

/ Danced to Milton Bradley aka Alien Rain last night. 

(haha best translation ever)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar