.

Födelsedag









Alltså helt slut efter gårdagen. Började med brunch klockan två på söder med Alidah och Ida, för att lämna brudzen och gå till Trädgården. Där lyssnade jag på Paul Woolford med Hanna och Casper ett kort tag. Efter det promenerade vi till Clara för att lämna studentpresenter och sedan ta bussen hem för att fira vår 20årsdag med familjen. Där åt jag quornsallad medan alla andra åt fläskfilé. Tårta och sprit följde och ja bah höll mig till basic drinkz så som cuba libre och campari juice. När klockan var elva var vi tillbaka vid Trädgården för att dansa.

När vi stod inne och dansade så kom, typ en av världens bästa låtar på, varpå jag får panik och bah "Johanna kan du gå fram och fråga vilken låt som spelas?" Hon bah "ok", och nu har jag den på repeat här hemma.

När det mörka lilla rummet under bron lystes upp, musiken slutat spela och folk letade sista ragg, åkte jag och Johanna till Berns för att gå på deras första av tre avslutningsfester. Alltså ljudpådraget var inte lite när man dansade mellan typ 20 Funktion One-basenheter. Nima Khak smulade sönder medan vi tryckte mot dj-båset och svettades till klockan var kvart över fem.

Så himla bra födelsedag.


Idag vaknade jag efter att ha sovit i tre timmar, för att åka in till American Table, där jag åt brunch med min faster och min bror. Alltså jag dör. Ett, allt var så himla gott och det var buffé så man kunde plocka hur mkt man ville. Två, allt var så snyggt.

Nu ska jag hoppa in i duschen för att sedan bege mig in till stan, dricka bärzz och sen rejva hela natten.

1 kommentar:

  1. Vad glad man blir av att du fick ett 20-årsdagsfirande värt namnet och att du haft det bra... och bättre!
    Nyfiken... vad är det för låt som spelades på Trädgården då och som nu är på repeat hemma?
    /R

    SvaraRadera