.

Måndag













Igår trotsade jag min pollenallergi (som bli värre och värre hela tiden) och mötte upp Alidah för att träffa Ahmet, som äntligen har flyttat tillbaka till Sverige igen hähä. Vi fick sällskap av Joel och Rebecca, och sen när alla skildes åt mötte jag upp Johanna för att dricka billig bärzzz och njuta av värmen. Jag är väldigt dålig över lag på att klä mig efter väder. Har ofta på mig för mycket kläder, men ungefär lika ofta som jätteknölkallan blommar, lyckas jag ha på mig en temperatursenlig outfit (lol). Vi fick sällskap av Henrietta och sen efter några bärzzz till satte vi oss i Vitan och lapade sista kvällssolen tillsammans med Elina, Emma, Nora och Alidah.

Idag har jag inte lyckats åstadkomma något som helst produktivt, borträknat från att redigera bilder till bloggen, som btw blev väldigt färgstarka och kontrastrika. Vet inte om jag gillar det eller hatar det? Gick crazy med reglagen i Photoshop och bah "ja det här ser bra ut". Fick en pik av Alidah igår angående mina "gråa bilder". Spank you back. Har i alla fall legat och snorat och kollat på dokumentärer varav en handlade om en missbrukare från Finland som ska åka omkring i Europa och hitta drugz. Slutade titta efter en kvart och bestämde mig för att det finns bättre sätt att slösa en hel dag på än den tragiska lilla filmen och gick vidare i min lilla hög av dokumentärer som jag tyckte verkade intressanta.

Och hallå förresten, såg säsongsavslutningen av Orange Is the New Black s2 igår, och jag grät som ett litet spädbarn skojar inte ens. Hur ska jag gå vidare med mitt liv efter detta?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar