.

Tisdag






Jag började min tisdag med att möta upp Lovisa, som är på semester i Sverige, för att dricka kaffe på Drop Coffe. Vädret var knepigt så ena sekunden var de varmt o andra sekunden var det kallt och blåste. Vi härdade växlingarna och pratade ikapp oss sedan senast vi sågs, vilket man kan se här om man vill. När vi druckit upp gick vi på en lång promenad runt hela Södermalm för att sedan krama om henne, och sätta mig på bussen till Sjöstaden.






I Sjöstaden mötte jag upp Henrietta, där vi handlade mynta och annat för att kunna göra egna mojitos och lapa sol på hennes balkong. När vi druckit två var knallade vi till Trädgården för att möta upp Johanna och Hannes med flera.

















När vi kände oss klara med öl där, gick jag med Henrietta och Johanna tillbaka till Sjöstaden där vi bjöd in Kasper på ännu mer mojitos och them drinkzz bah kept flowing and flowing.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar