.

16/7




Igår efter att ha grabbats av någon slags ångestpanik över hur svårt det ska vara att hitta lägenhet i Berlin kände jag att jag behövde få något slags utlopp för detta och tog cykeln istället för bussen till Henrietta i Sjöstaden. Vi gick sedan till systembolaget där jag stod i ca 100 år för att jag inte kunde välja vilken pale ale jag skulle köpa. En färja senare befann vi oss i vitan med Johanna, Moa och Shawn. När alla druckit upp åkte vi in till f12, men jag var inte alls på humör för att trängas på terassen eller i salongen. Därför gick/cyklade jag och Kasper hem till Sjöstaden där jag tog min cykel, som jag parkerat där tidigare på dagen, och cyklade hem.

Idag har jag bara legat i sängen och inte alls varit på humör för någonting. Lyssnat på Bolier Room sets av bland annat Nina Kraviz och kollat på en dokumentär om Fuktion One.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar