.

3





Men alltså titta vad jag fick av min faster och hennes flickvän igår när min familj hade en "avskedsmiddag" för mig. Tre kuvert med tre inträden till Berghain, plus att det tredje kuvertet har lite extra pengar för bärs. "Ja vi var ju tvunga att googla först vad klubben hette nu igen, och sen inträdet, så inget blev fel. Sökte typ på bästa klubben i Berlin och så stod den högst upp på google." 
Så    himla    gulliga,    dör. Anledningen till det blågula bandet och Stockholmsremsorna var för att jag inte ska glömma var jag kommer ifrån. "Det kan va lätt att glömma vem man är inne på Berghain, så inga tunga droger nu!" 


/ Got this from my aunt and her girlfriend. They googled "the best club in Berlin" just to get the name and entry fee right, plus the third envelope had some extra cash for a couple of beers. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar