.

Daytime Sessions #22








Igår mötte jag min bror, Johanna och Hannes vid medis för att svänga förbi systemet och sedan sätta oss i vitan. Efter att ha druckit upp och blivit salongz så promenerade vi till Trädgården för att möta Liam och Clémentine. Vi hann ta det lite lugnt, dricka lite club mate och mysa till Sonja Moonear med Frida och Matthew innan Efdemin gick på. Frida posade med sin nya kuvertväska. Senare under kvällen när vi sitter och snackar droppar Matthew att han var "dissapointed" över Efdemins set. Min respons.... Haha alltså så kul när han spelade Never Grow Old (Re-Plant) så dansade hela gänget jag var med så himla mycket alltså var i extas. Medan alla andra vaggade sida till sida så vibrerade vår lilla del av dansgolvet. Efter att han slutat sitt set var det dags för Atom och Tobias live-set --> log inombords hela tiden. När Daytime var över dansade vi oss svettiga inne på technogolvet, jag hann mysa lite med Linnea och Nemo i logens porrsoffa och sen när jag kastade in handduken åkte jag nöjd hem för att äta en påse chips och somna till Ratatouille.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar