.

Hej




Hej

Mmm iPhonebilder när det är dåligt ljus = kristallklart osv. Igår efter att jag jobbat ringde jag upp Hannes och tvingade med honom till Trädgården. Innan mötte vi upp Liam som precis hade fått veta att han inte behövde jobba. Trängdes inne på technogolvet och när vi gick där ifrån konstaterade vi att ah, Stockholm är så jävla gjort nu. Planen va att åka till F12 och säga hejdå till Johanna som flyttar till Barcelona, men ingen hade någon energi kvar för det. Jag flyttar på måndag (om någon missat heh), Hannes flyttar och en vecka och Liam flyttar eventuellt om en månad. Fezzzzzzzt!

Har pallat mig upp och tvättat de sista kläderna jag ska packa. Står i skrivandets stund och gör en sjukt god smoothie till frukost, men jag antar att de e ovärt att visa här. Bah "hej här är massa bilder på en smoothie igen". Vissa klarar av de, typ Frida, andra inte, typ jag. Senare ska jag även förtidsrösta, fixa med banken och skriva klart mitt CV.


1 kommentar: