.

Söndag


Lättnaden över att (äntligen) hittat boende i Berlin. Har börjat packa och mamma vill verkligen att jag ska ha med mig en bra kökskniv. "Ditt liv kommer bli så mycket enklare om du har en riktigt bra kökskniv, det lovar jag dig"... Okej, alltså, ah, okej. Det känns viktigare att välja vilken jacka som ska med och vilka skor som blir illa tvungna att stanna kvar.

Vill passa på att tacka alla som tipsat om boende, vart man kan söka jobb osv. Internetz när det är som bäst, och alltså alla direct messages på instagram <3.

Inatt har jag legat med huvudet över toaletten och kastat upp det lilla jag lyckats äta = 100% fräsch, 100% min tur. Orkar inte bli sjuk, har inte tid för det. Befinner mig nu helt energilös i sängen och försöker samla sista krafterna för att ta mig upp och kanske äta något.

/ I have (finally) found a place to live in Berlin. My mum is insisting on bringing a big kitchen knife, but I'm still deciding on which jacket to bring and which shoes will be left behind. Thank you all for the support and tips I have received over the internetz and instagram <3 

But now I'm sick and I really don't have the time for that.  


2 kommentarer: