.

Nora









I onsdags flyttade Nora hit, så jag köpte lite välkomstöl och "hjälpte" med att packa upp = kommentera hur fluffiga alla hennes tjocktröjor var och vibrera pga så mycket att prata om.

Igår, efter att ha råkat gå till panorama istället för att lägga mig, mötte jag upp henne för att ta en glass och sitta och ta igen allt och prata om det faktum att man flyttat hemifrån. Känner mig fortfarande som 14. Efter att ha ätit lite, och hittat typ mysigaste gatan i Kreuzberg, begav vi oss till en vernissage där vi drack lite öl och njöt att man fortfarande kunde sitta utomhus.

/ Nora has moved to Berlin and I'm ever so happy (--: 

2 kommentarer:

  1. hallo! okej knäpp fråga kanske men pratar du tyska? är intresserad av att flytta till berlin efter gymnasiet kanske men kan ej tyska och undra hur det är för dig?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Jag förstår grundläggande tyska men pratar inte det. Man kan alltid hoppa på csn-berättigade kurser som sträcker sig i 10 veckor om man nu skulle vilja kunna språket innan.

      Radera