.

Wknd







Firade som tidigare nämnt Hannes i helgen. Hade hjälpt Marcel med att baka en av världens kanske godaste chokladtårtor i torsdags. I fredags drack vi drinkar och jag och Maja gav vår present, som var en låda fylld med saker man kan behöva som vuxen fast i miniformat. Typ en liten liten diskmedelsflaska och en mini ansiktskräm som motverkar rynkor.

När vi druckit all alkohol och ätit oss mätta på tårta begav vi oss till KitKat för att festa. Som vanligt ville jag stanna längst, men när det bara var jag, Karin och ca 40 nästintill nakna muskulösa män kvar, var det dags att kasta in handduken och bege sig hem. På vägen hem var det dimmigt och jag fick sån härlig feeling. Berlin <3

Resten av helgen = död.

Idag har jag lyckats få håret till nån slags vit/silver-färg. Yey.

/ Marcel and I made a birthday cake for Hannes which we ate this Friday before we went out to KitKat.  When there was only Karin, myself and ca 40 almost naked muscular men left, we decided to leave. On my way through foggy Berlin I was feeling so happy that I live in this city. When I got home I died. Spent the rest of the weekend like this (klick).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar