.

4




Bilder från när Hannes och Karin var över hos mig typ igår eller nått? Vet inte när saker händer längre. Har fortfarande ingen datorladdare så sitter i skrivandets stund hos Marcel och lånar hans MacBook-laddare. Fett.

Har börjat plugga tyska och vaknar numera tidigt på morgonen för att äta frukost med Maja och sedan gå tillsammans till skolan. Vi har även spanat in oss på världens absolut finaste lägenhet men den är så dyr att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Mår lite dåligt konstant efter att ha varit på lägenhetsvisningen för jag börjar gråta om vi inte får den. Vad mer? Nyval i Sverige och snart är det jul. Det var väl bara det?

Ps. Jag och Maja har även plöjt oss igenom senaste säsongen av Americas Next Top Model, och väntar spänt på finalen som sänds imorgon.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar