.

NYE










Hej gott nytt år osv. Har varit lite frånvarande här pga varit i Sverige och sedan varit busy med flytten till min och Majas nya lägenhet.

Min bror och hans flickvän är på besök och ikväll ska dom, jag, Maja, Karin och Hannes äta nyårsmiddag, dricka lite drinkz, lyssna på musik och sedan gå ut och dansa sönder kropparna.

Överallt på sociala medier ser man människor som uttrycker tankar om det gångna året, och som blickar fram mot det kommande. Mitt 2014 har varit helt fantastiskt. Jag slutade plugga på Universitetet. Ströjobbade och försökte styra ihop något slags dugligt liv samtidigt som jag festade mycket och dansade till techno varje vecka i somras. Jag fyllde även 20 år i somras och tillbringade en del kvällar i parker med öl. Förlorade en del vänner och fick många nya. Flyttade till Berlin och känner mig äntligen hemma. Det är kallt, det blåser, jag är nästan pank men livet har aldrig smakat såhär gott någonsin.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar