.

Schneeweiß





Igår var jag och Marcel och åt på Schneeweiß, dvs snövit. Alltså dog. Så himla fräscht och fint. Jag ville bah gå omkring och fota allt, men i risk för att skämma ut både mig och Marcel, kämpade jag emot. Fick bli kanske världens sämsta och brusiga bild på maten, som jag tog i smyg när servitören hade gått. De andra bilderna är från google. När vi båda var på gränsen till att hamna i den djupaste matkoman i historien, gick vi hem till Marcel, kollade på Cougar Town och åt Ben and Jerry's.

/ Yesterday Marcel and I ate the best dinner ever at Schneeweiß. Really. The. Best. Dinner. Ever. The place itself was so fresh and clean, and I had to fight the urge to walk around and take pictures of everything. The only picture I got was this horrible picture of our food and wine. The other two I stole from google. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar