.

Reichstagskuppel








I torsdags kom min mamma och min bror till Berlin för att hälsa på lilla mig. De hade med sig massa saker så som högtalare, en stor matta och min vår-rock. På fredagen, efter att jag gått i skolan, kom de över för att äta frukost och hade med sig en stor kasse mat. Alltså dör jag älskar mat. Efter att ha ätit gemensam frulle med Maja åkte vi in till Friedrichstraße där vi gick längs med Spree till Rikstagen. Vi viftatde med passen och bokningspappret, gick igenom en säkerhetskontroll och fick alla ägodelar scannade för att sedan nå målet för dagen; Glaskupolen.
















Haha alltså så kul att få leka turist för en dag. Sprang skamlöst omkring och fotade allt, och var ändå inte värst. Det var nog ändå gruppen tanter från Spanien med selfie-sticks.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar