.

Freitag






Hej hopp. Recap från senast jag lyckades hitta in på bloggen; har hunnit fira min halvmånadsdag som berlinare med att gå till Berghain själv och dansa till stängning. Har legat i sängen i två dagar i självömkan och levt på endast filmer och Cougar Town haha. Lyckats vara i skolan två dagar och insett att man missar betydligt mycket mer nu om man är borta en dag än under A1kursen. Tvättat, städat och sitter nu med läxan för helgen.

Insåg även att min mobil snart har fullt i minnet och kameran lika så. Kommer gråta blod den dagen då jag behöver föra över allt till datorn. Inte bara för att jag tycker hela den processen är jobbig i sig självt, men även för att jag kommer behöva föra över allt från datorn till min externa hårddisk och sedan rensa pga slö som fan. Detta kommer väl att ta ca 100 år. Yey.

Ikväll ska jag till Marcel på drinkkväll, som i princip endast är för att han har köpt en ny kyl och frys som nu kommit och är på plats. Känns såhär att han kan köpa kyl och frys på impuls och jag knappt har råd med garderoben till Berghain i helgen. Men är pepp ändå. ((((((((:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar