.

Snooze 4 love



Idag var det riktigt somrigt. En kunde gå i shorts och t-shirt och hela staden vaknade till liv. Efter att ha sovit ut, ätit frukost och kollat lite film på Netflix tog jag cykeln till Kreuzkölln där Hannes, Karin och Marcel satt och njöt av solen. När de två förstnämnda bestämde sig för att gå på stan och kolla kläder cyklade jag och Marcel först förbi Burgermeister för att stilla mitt blodsocker, för att sedan cykla vidare till Boxi. Där åt vi tiramisu och njöt av ännu mer sol. Nu ska jag hoppa in i duschen. Sen ska jag till Michelberger för att äta middag och dricka drinkz.

Fick världens feeling förra helgen när Kiki stängde Panorama med denna låt (log så himla stort medan jag dansade), och den passade så himla bra nu när blommorna börjar blomma och värmen är här. Känner mig som världen lök men alltså är så himla kär i den här staden ni fattar inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar