.

3







Heh hej. Alltså vet inte ens vilken dag jag gjorde detta, men den började med att jag och Marcel drack varsin panikgod islatte på 19gram och klunkade vatten. Kommer ihåg att det var varmt och att solen låg på hela dagen.  Sedan tog vi bilen till djupaste Kreuzberg för att dricka kaffe hos Hannes och Karin och prata lite om vad som händer i livet typ. När kaffekoppen var tom och sötsuget kickade in gick jag Marcel och Karin till nått populärt litet hål i väggen och köpte glass, jag med smak av indisk mango. Vet inte vad som var så indisk med den för den smakade precis som vanlig mango, men asgott var det iaf.

Idag fyller Maja år, så igår kväll skålade vi in fredagen klockan 00:00 med varsina glas bubbel med smak av fläder. Väckte Maja imorse med croissanter med banan, direkt från ugnen, och en stor kopp kaffe. Hade även tänt lite ljus som hon fick blåsa ut och på talriken stod det "Grattis Maja 21" med rosa sockersmet.

Nu har vi ätit lunch, och dricker lite kaffe. Ska bär det av mot Volkspark där vi ska fira. Ikväll trängs vi inne på Golden Gate och sen ska jag ha en lugn helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar