.

Ginger Candy



Igår lyckades jag missa skolan ännu en gång på grund av min pollenallergi som gör att jag ibland inte ens kan gå upp ur sängen. När jag äntligen lyckats ta mig upp och sprayat sönder sönder näsan och knaprat lite antihistamin hade klockan redan hunnit bli fem, så jag hoppade upp på cykeln och trampade snabbt in till Alex där jag mötte Maja. Vi låste ihop våra cyklar på torget och gick in på Saturn för att browsa efter tvättmaskiner. Majas första reaktion när vi kommer till tvättmaskinerna: "Där är en svart!". Luv it. Bara för att inte falla för några dåliga deals gick vi även över till Alexa och kollade runt lite. Sprang mest omkring och petade på saker typ.

Stannade även förbi en asiatisk supermarket på vägen hem och köpte lite snacks. Alltså bara den grejen att ingefärsgodisarna består av 70% socker. Yum.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar