.

Arkiv


Bild från Pascal i Stockholm när jag och Frida tog en islatte och svalkade oss i skuggan kort innan jag flyttade till Berlin.


Var hemma ett tag under hösten och åt lyxig mat. Ja menar, en tomat och mozzarella-sallad bara vid sidan av sådär.


Bild på Clementine från någon av alla kvällar spenderade på Trädgården förra sommaren. Gorgeous som bara den. Hade helt försummat denna bild men när jag bläddrade i arkivet såg jag den och ljusade upp som aldrig förr i Photoshop. Bilden på mig är från andra dagen efter att jag flyttat till Berran då jag och Marie, som flyttade bara någon dag senare, gick på en långpromenad för att ta igen all missad tid.




Två bilder från i höstas igen när jag åt massa gott gott. Satt i soffan och slappade, sträckte ut handen och plockade krispiga egenodlade paprikor direkt från plantan o njöt. Åt även wienerpecan = världens godaste bakverk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar