.

Sthlm











Några få bilder från Stockholm. Träffade folk jag saknar, åt mat (och för mkt godis), kollade på Everest på bio, besöke "Berlin-pop-up-butiken" och ba mådde. Så skönt att ladda batterierna, men även himla skönt att vara tillbaka. Varje gång jag åker från Berran inser jag hur hemma jag är här.

Nu ska jag iväg till Neukölln för att klippa mig och förhoppningsvis få håret mörkgrått.


/A couple of pics from Sthlm! Met people I miss a lot, ate a lot of food (and 2 much candy), went to the movies and saw Everest, went to the Berlin pop up store and just enjoyed life I guess. So nice to reload but even nicer to be back. Every time I leave Berlin I realize how at home I am here.

Now I'm heading of to Neukölln to get a haircut and hopefully dark grey hair. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar