.

Five Elephant









Förra veckan, när det fortfarande var tillräckligt varmt för att sitta och njuta av en kaffe utomhus tan att behöva ha på sig mer än en tunn jacka/tjocktröja, träffade jag Dani, Ruby och Ellen för att catch up sedan senast. Vi tog även bild på mitt nyfärgade hår med Dani's polaroidkamera och försökte så gått det gick att inte tänka på hur snart de alla lämnar Berlin. Eller ah, Ellen ska ut och resa lite i Europa men kommer tillbaka till nyår förhoppningsvis innan hon också flyttar tillbaka till Australien.

Nästan hela denna vecka har jag legat i sängen med feber, haft ont i kroppen och känt mig allmänt förkyld och sjuk. Kommer inte vilja tillbringa helgen inomhus med mina tyskaböcker och tjocka mysiga tröjor på mig. Känner redan hur mysighetslöken börjar komma fram iom att dagarna blir kortare och temperaturen sjunker.

/From last week when I had a coffee with Dani, Ruby and Ellen at Five Elephant, when one still could enjoy sitting outside only wearing a light jacket or a thick sweater. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar