.

Helgen v.44

I fredags var jag på en halloweenfest på nyöppnade Solidaritet Arena där bland annat Carli spelade. Först ett stopp på Dovas, men efter det drog vi, fortfarande utklädda (lol), till Under Bron och dansade tills de tände upp.  Efter att ha festat onsdagen och torsdagen också vaknade jag helt slut på lördag eftermiddag, hoppade in i duschen och begav mig sedan till Hanna och Casper för att äta hemmagjord pizza och dricka mängder av alkohol. Vi lyssnade på musik och skypeade med Frida, som nu mera är modell i Paris. När drickan var slut begav vi oss till Fabriken, där det var Red Bull Music Academy evenemang. Lyssnade på när Jin spelade och fick känna när basen masserade hela kroppen. Stapplade in hos Hanna efteråt, gjorde egna chips och kollade på Barnhemmet innan vi somnade. Vaknade upp på söndagsmorgonen och det bjöds på ungnspannkaka med glass, bär och sylt. Åh alltså när man är hos Hanna är det som att bo på ett hotell.

Börjar ny kurs idag, i två veckor framöver ska jag försöka bli programmerare. Skjut mig

1 kommentar:

  1. "Frida, som nu mera är modell i Paris." lololol den makrosekunden jag trodde du menade Frida S. men fattade sen att du måst mena Frida "häst".

    SvaraRadera