.

20 / 1





Idag jobbade jag lite på morgonen och sedan har jag varit hemma hela dagen. Käkade frukost och kollade på Carrie diaries för att sedan fastna i sängen framför intelligensbefriade tv-program, förutom när jag skulle äta lunch. Spännande liv, verkligen.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om här längre. Det känns ibland som om jag skriver för mig själv och mina närmsta vänner. Vill ni se mer bilder på avokadomackor eller "spontana" bilder från min vardag? Jag har blackout, torka, brist på inspiration/motivation. Ni är fina som står ut med mig, och mitt halvtaskiga uppdaterande. Tack för det.


4 kommentarer:

  1. bilder, spelar ingen roll vilka, de är så jävla bra allihop.

    SvaraRadera
  2. Ja! bilder! jag skulle älska denna blogg ännu mer om du delade med dig info om inställningarna du använder i din kamera för att ta dina underbara bilder

    SvaraRadera
  3. mer vardagsbilder hade varit nice!

    SvaraRadera