.

flwrs



Mamma fyllde år för nån vecka sedan och jag köpte blommor till henne. De såg så här fast lite mer vid liv. Nu står de och vissnar i fönstret men ingen orkar göra något åt det.

Har börjat en ny kurs nu som heter Människa - datorinteraktion, då jag får läsa massa psykologi. Det första jag tänkte var Freud och gymnasiets största ångestmoment, men detta är faktiskt väldigt intressant. Visst är mycket sådan man anser vara sunt förnuft, och jag tror att det är den grejen som får mig att gå igång lite. Jag kan halva kursen redan. Äntligen kan jag något!

Ikväll ska jag väl dansa lite på Under Bron, och imorgon ska jag upp tidigt och städa lite för att ha över Malin på lunch som är i Stockholm över helgen. Tänkte bjuda på nån drink, vad passar till en lunchsallad? Jäger blir lite väl va? Dessutom kan man inte blanda ut det med något, förutom is och citron.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar