.

Finland





Nu för tiden när jag ska till Finland brukar jag bara flyga. Det går på 40 minuter och ja, det talar ju för sig själv. Igår tog jag dock finlandsbåten då farmor och mamma så gärna ville frossa vid buffébordet. Klagar dock inte, jag åt så mycket efterrätt jag bara orkade, alltså är typ fortfarande mätt. 

Just nu sitter jag i en soffa med mobilen medan folk springer omkring och är småstressade. Är i Helsingfors för min kusin tar studenten. Kakor som föreställer studentmössor, kringlor doppade i vit choklad och mat i hästmängder. 

Går mest omkring för att ge plats åt alla som har vettiga saker att göra. Jag och brorsan har spikat upp tavelramar hela förmiddagen och stått med iPhones vattenpass och bah "den är visst rak det är lägenheten som är sne!". 

Nu ska vi nog promenera runt och bah hålla oss undan. 

Btw, alltså wifi <3 , och titta va qt min bror är på båten över när det blåste ute på däck. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar