.

Panorama Bar 06




Hej. Idag släppte Ostgut Ton en mix av Ryan Elliott som jag gått och längtat efter bra länge nu. Lyssnar på den non stop.

Så, vad har jag hunnit göra sedan senast som jag inte fotat? Har hunnit kolla på de senaste avsnitten av den nya säsongen av Geordie Shore, no shame. Varit på avskedslunch för min bror och hans flickvän då de flyttar till Helsingfors om fyra dagar. Sist men inte minst, har hunnit gå på svartklubb igen. Var helt euforisk när jag dansade av mig i en varm och svettig industrilokal till perfekt techno. Kändes som ett värdigt avslut på mitt rejvande i Stockholm. Helt sjukt vad jag har festat i sommar. Svartklubbar och open airs varje helg som har varit värda att gå på. Inte behövt tvinga mig ut till nån liten ovärd träskmark och frysa till ovärd dubstep. Sett så bra dj's på de olika Daytime Sessions som varit på Trädgården. Alltså tack som fan sommarstockholm för att du bjudit på så bra musik, människor och fest. Ily för de!

ps. Har även svårt att fatta att jag flyttar snart!

pps. Haha sista meningarna som bah blev en hyllning till sommarstockhom? Borde ha döpt inlägget till " ily @ summertym <3 "

1 kommentar: