.

Smoothie och feber.







Alltså idag, jag bah mm ska göra mig en smoothie cuz I'm worth it och så skulle jag flytta på brödrosten för att få plats med mixern. Får världens stöt och proppen går. Mm nice att man var ensam också. Tappade all lust för att vara i köket så gjorde världens enklaste och snabbast smoothie typ på vattenmelon, hallon, blåbär och naturell yoghurt. Eftersom att vattenmelonen innehåller mkt vatten (obviously?) så behöver man inte tillsätta något vatten.

Nu ligger jag i sängen och känner hur febern kryper på. Är så inte sugen på att bli sjuk. Måste fixa boende till Berlin, måste rensa och bli av med grejer som ska slängas/säljas. Jobba klart mitt sista jobbpass, leta praktik, plugga tyska, skriva om cv, gå på mitt sista rave osv osv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar