.

19 g






Igår åt jag frukost på 19g med Hannes innan vi hade en heldag på stan då vi bara gick omkring och jag letade förgäves efter en svart magväska. När man ska dansa länge på svettig technoklubb allt för länge är det bekvämhet före allt. Shorts utan fickor och tshirt med avklippta ärmar. Därför behöver jag en liten magväska för att ha pengar och mobil i. Aja, det fanns iaf inte någonstans så jag blev ledsen och tog ut min sorg genom att tvätta fönster och städa i köket när jag kom hem.

/ Yesterday I had breakfast at 19g with Hannes. After that, we spent the day strolling around the city, and I was on the hunt for a black fanny pack for my long techno marathons. Searched every square inch of Berlin but I couldn't find one (?) so when I got home I cleaned the kitchen and washed the windows, crying inside.

2 kommentarer:

  1. american apparel, där köpte jag min för två veckor sedan

    SvaraRadera