.

Haha hej


Haha hej den lilla skaran som klöser sig fast och bah "bloggarååå". Jag har varit upptagen med livet senaste veckan. Efter senaste helgens pass på Berghain gick jag Maja och Hannes på en höstpromenad i Volkspark Friedrichshain, kollade på människor och lät kroppen få njuta av frisk luft.

I onsdags tog jag och Maja tag i våra liv, sökte jobb på internetzz och städade me hjälp av Magdalena. Jag handlade även massor av mat eftersom att det enda som fanns kvar i kylskåpet och skafferiet var ett tragiskt litet rostbröd och en burk honung. Man bah mm hungrig på riktigt mat.

Igår skulle jag och Maja inte vara sämre än följande dag vilket ledde till att vi sökte jobb i butiker lite över allt i Berlin, samt gick över en mil och kände oss hurtiga. Lol på att ca 99% av alla butiker i Berlin bara tar emot jobbansökan via sina hemsidor. Man bah but I'm here and I juz wanna give you this paper (: aja. Vi blev sedan bjuda på middag hos Marcel för att sedan klappa oss själva på axeln för ett par någorlunda produktiva dagar, och sedan gå till Chalet, som jag för övrigt inte hade varit på tidigare. Jag hade förvånansvärt roligt och dansade mig svettig länge.

Idag ska jag se om jag kan söka lite fler jobb, tvätta, panta öl och mateflarror och hjälpa Karin att hitta något sexy att ha på sig i helgen. Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar