.

L & C



Liam och Clémentine var och hälsade på i Berlin förra helgen och bodde hos mig. Samtidigt kom Leyla och hälsade på, så på lördagen var vi ett stort gäng som hade förfest i min lägenhet. Alla var mest exalterade över Karenn, som skulle köra ett live-set på Berghain. Vibrerade nästan av pepp när de började spela, och dansade ända tills kroppen grät. Sedan var jag Karin och Hannes tvungna att se när Marcel Fengler stängde också, kändes oundvikligt.

Känner att besöket från Clém, Liam och Leyla gav mig nya krafter, och snabbvisiten i Stockholm har gjort att jag kunnat starta om hjärnan och kroppen. Nu ska jag tillbaka och bah lägga ner så mycket tid på att hitta jobb. Ska njuta av att vara i den bästa staden i världen och att jag har så bra människor som jag umgås med varje dag.

/ Last weekend Liam and Clémentine stayed at my place, and Leyla visited as well. This led to a all weekender at Berghain where everyone was excited about seeing Karenn playing live. Karin, Hannes and I found it inevitable to see when Marcel Fengler closed as well. 

  

1 kommentar:

  1. Sök på Urban Outfitters! Jobbade där ett år när jag bodde i berlin för typ 1 år sedan, det är soft och brukar söka ny personal.

    SvaraRadera