.

Updatez







Bilder från när jag gjorde en "supervitamin-smoothie" när jag var på besök i Stockholm.

Denna helg har jag och mitt vanliga Berghaingäng bestående av Maja, Karin och Hannes, valt att ta en paus och inte gå dit. Hur kan detta ens vara ett problem kan man fråga sig? Jag ser Berghain från min balkong. Det blir lite svårt att inte glida förbi och dansa några timmar. Där finner vi även problem nummer två. Ska jag vara där ska det fan vara dekadens, dansa tills knäskålarna smärtar och låren brinner. Därför tar vi en paus (:

Vad gör man istället, speciellt nu när det är tråkigt höstväder och man bah vill ligga under täcket och aldrig behöva göra något annat än att kolla på Paradise Hotel och Svenska Hollywoodfruar. Maja, Karin och Hannes bestämde sig idag för att gå på ett museum för saker i Schöneberg. Jag tyckte det lät tråkigt och för långt borta från min säng, så jag valde att stanna hemma och vila knäna. Ska nog även göra lite bearnaise bah för att det är typ det bästa som finns just nu.

Ps. Har även laddat min kameras batteri nu vilket betyder att jag har inget som helst att skylla på för att inte den ska med numera.

/English translation provided by google translate (klick)

so sad haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar