.

Weekend












I fredags var jag sjuk = fick krupp på lägenheten jag bor i, köpte med mig snacks och åkte hem till Marcel med Hannes och Karin. Där kollade vi på Djävulen bär Prada och sen även på It's Complicated, vilket bara stärkte mitt hat mot Alec Baldwin.  På morgonen därefter åt vi pannkakor bland blommiga täcken och kollade på Julie & Julia, bara för att göra det till ett Meryl Streep-maraton. Alltså älskar den filmen så mycket orkar inte.

Var även hos Marcel hela lördagen och kurerade mig med honungsvatten med ingefära. Mot kvällen skulle Hannes och Maja iväg på nån drinkkväll, men jag och Marcel orkade inte röra på oss mer än till närmsta spätit där vi köpte glass och godis, kröp ner i sängen igen och kollade på Boyhood, som jag somnade till ganska snabbt. Imorse fick jag frulle på sängen och mer honungsvatten med typ en hel ingefära i. Lyxxxxxx. Efter att ha ätit upp och kollat massa youtube tog jag en frisk promenad hem och bah njöt av det sköna höstvädret.

/ Felt sick = bought some snacks and went over to Marcel's place this friday, where we watched The Devil wears Prada. Afterwards we watched It's Complicated, which only made me hate Alec Baldwin even more. When we woke up we had pancakes and watched Julie & Julia, to continue our Meryl Streep marathon.

Spend all Saturday at Marcel's drinking warm water with honey and ginger. In the evening we went for the shortest walk to buy candy and ice cream. Then whe crawled back in to bed and watched Boyhood, but I fell asleep and missed half of it.  This morning I got breakfast in bed with more warm water with honey and like a whole ginger in it. Luxxx. After devouring the meal and watching youtube I walked home and enjoyed the fresh weather. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar