.

Das Wochenende.







Första riktiga helgen på det nya året. Jag och Maja hade tänkt att vi skulle ta det lite lugnt i fredags för att vi skulle på en hemmafest på lördagen och vi fortfarande var lite smått slitna från nyår. Snabbt bestämde vi oss för att strunta i den planen och gå till Gegen som var på KitKat. Efter att ha festat där hela natten gick vi och mötte upp Benjamin och Cam vid Golden Gate och hängde lite.

På lördagen gick vi på en hemmafest som Benjamin's WG hade. Det nästa jag kommer ihåg är att jag står i kön till garderoben på Berghain. Sedan förgyllde Samuli Kemppi, Max_M och Freddy K mitt liv i några timmar. Alltså jag såg gud flertalet gånger.

Idag har jag gått i skolan, fixat med studieförsäkran och gått en skön promenad i solen med Karin och Hannes. Snart får jag och Maja internet till nya lägenheten, alltså längtar så mkt......... Går sönder utan internetz.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar