.

Montag


Har äntligen fått Wifi att fungera i lägenheten tack vare Marcel och hans flytande tyska. Har inte kunnat använda det så mycket dock då helgen har spenderats antingen sovandes eller på klubb typ. Denna helg har varit precis som alla andra sedan jag började plugga typ. En riktig "jag har varit duktig och pluggar jättemycket idag så jag förtjänar att festa hela helgen"-helg, som började med födelsedagsfirande hos Marcel, följt av Golden Gate där Benjamin och Cam var. Efterhäng i Neukölln och sedan hem för att sova. Vaknade på söndag morgon och bah mmm good feeling. Åt god brunch och peppade gick jag hand i hand med Maja till Berghain för att söndagsdansa med Marcel och Benjamin. Alla som inte var med tycker förstås att detta inlägg fram tills nu har varit allt annat än spännande pga namedropz och klubbsnack.

Idag ska jag ta igen all tyska jag missat, städa här hemma och bah ta det lugnt. Ska försöka kolla upp om det finns något kul jag kan göra med min farmor när hon kommer och hälsar på. Tänker mig middag på lyxig restaurang följt av teaterföreställning och drinkz på fancy bar. Alla som lyckats läsa sig hit, tack för ert eviga stöd.

Btw, om någon har en och en halv timme över och vill lyssna på en finne som snurrar plattor på Boiler Room, klicka här. 

PS. Medan jag sitter och bloggar skriker Maja från hallen "skriver du något coool om mig?".
Nej

2 kommentarer:

  1. fakk när du sa finne som snurrar plattor på boiler room trodde jag att det skulle vara du :(

    SvaraRadera